Par mani

Esmu Vidzemes augstskolas maģistrante. Man ir augstākā juridiskā izglītība, pabeidzu LPA. Pati esmu no Daugavpils, Valmierā pastāvīgi dzīvoju no 2003.gadā, taču vienalga uzskatu sevi par daugavpilsētnieci. Strādāju, mācos, darbojos jaunizveidotajā arodbiedrībā, kā arī vecāku komitētā bērnu dārzā, tā kā dzīvoju arī sabiedrisko dzīvi.

trešdiena, 2008. gada 10. septembris

Vispār nekad pat nemeģināju rakstīt dienasgrāmatas. Kaut sacerējumus skolā rakstīju ļoti labi.

Pat nezinu ko var īsuma pastāstīt par sevi...
Man patīk mācīties, tāpēc joprojām esmu skolniece. Vienmēr gribēju iemācīt dažādas valodas, bet vienmēr trūkst laiks. Skolā un akadēmijā studēju vācu valodu, angļu valodu nezinu nemaz, pat sarunvalodas līmenī. Un varāt iedomāties, mācos jau otro gadu augstskolā, kur visa literatūra ir angļu valodā? Pati nevaru saprast, ka man tas izdodas?! Bet ceru, ka kadreiz iemācīšu beidzot to angļu valodu. Vispār viņa nav tik grūta... krievu valoda ir daudz sarežģitākā. Runājot par latviešu valodu, tā man arī ir svešvaloda, tā kā vispār mācos divās svešvalodās.

Par Vidzemes augstskolu gribu pateikt tikai labu, jo man ir salidzinājums ar citām augstskolām par pasniegšanu, attieksmi un pieeju mācību procesam. Ļoti interesanta vērtēšanas sistēma - novērtē pilnu procesu nevis tikai eksamena atbildi, kas, visam zināms, ir loterija.
Pasniedzējiem ir svarīgi ne tikai zināšanas par izlasīto, bet arī vispār ko tu domā... arī par dzīvi. Labi sarunbiedri.

Man nepatīk laikam tikai divas lietas šajā augstskolā.
Pirmais - sestdienas nodarbības... tik grūti mācīties brīvdienās. Un dažreiz sanāc līdz vēlam vakaram.
Otrais - bibliotēka. Tās vispār ir kaut kas. Var būt tie, kas no pirma kursa augstskolā, jau pieroda pie tās. Bet man ļoti grūti pielāgoties bibliotēkas kārtībai, un tur tik lēna apkalpošana... lēnāka nekā Latvijas Pastā.